Witamy wszystkich tych, którzy chcieliby, aby ich firma lub strona www znalazła się na wysokich pozycjach wyszukiwania np. Google, Bing czy Yahoo. Zajmujemy się najlepszą formą promocji witryn internetowych, jaką są publikacje prasowe, umieszczając artykuły o firmowych produktach, usługach, akcjach marketingowych itd. Tylko zoptymalizowana przez nas forma promocyjna, niesie za sobą pozytywne rezultaty, w postaci naturalnego linkowania w sieci. Prowadzone przez nasz pozycjonowanie strony w Google nie zaszkodzi, a pomoże w zdobyciu zamierzonych pozycji TOP10. Nasze opisy, artykuły czy po prostu teksty są przejrzyste – wykorzystujemy nowoczesne formy pisania, co tylko pozytywnie wpływa na pozycjonowany link umieszczonych w tekście.

Jak pozycjonować stronę?
Zostały już przeprowadzone przez nas badania, które wykazały, że tylko 1 link na minimum 1500-2000 znaków wykazuje naturalność. Jeśli chodzi o bardziej pojemne teksty i rozleglejsze pisanie, tylko urozmaica możliwość poszerzenia efektów dla pozycjonowanego tekstu z odnośnikiem. Taka sytuacja powoduje, że roboty np. google, które mają sporą ilość tekstu wokół linku uznają go za naturalne istnienie. Najgorszym rozwiązaniem jest zamieszczenie linku bez tekstu, taki link o znikomej wartości lepiej wyrzucić do śmieci. Może pomóc w niewielkim stopniu lub bardziej zaszkodzić, jeśli w bliskiej odległości będzie jeszcze kilka takich linków. Brak tekstu powoduje, że taka strona może zostać uznana za nie wartościową i farmę dla linków, które przybywają jak grzyby po deszczu. Zarówno Google tego nie lubi a i przyjemne dla oka też nie jest, bowiem każdy od razu odrzuca takie wejścia na strony ze spamem.

Profesjonalne usługi a podejście amatorskie
Tak naprawdę każdy może pozycjonować swoją witrynę. Ale czy to przełoży się na końcowe efekty? Pewnie nie. Choć do roku 2016 było to wskazane i całkiem bezpieczne dla strony. Bowiem wystarczyło, że kopiowaliśmy jakiś tekst (o firmie lub inny) wraz ze swoim linkiem i umieszczaliśmy w sieci, gdzie popadnie. Jednak po zmianach jakie nastąpiły w indeksowaniu stron, linków do nich prowadzących, czy bardziej szczegółowa w obliczaniu algorytmów każdej strony, spowodowały że zwykły człowiek nie jest w stanie się tym zająć w sposób optymalny. Więcej mówiąc, można sobie nieźle zaszkodzić, a czas poświęcony na to zadanie tylko okaże się stracony. Późniejsze odkręcanie wszystkiego może być mozolne, a strona i firma musi na siebie zarabiać. Dlatego też, aby np. katalogowanie stron przyniosło pożądane efekty, najlepiej zwrócić się do naszej firmy Zvix – link poniżej.

Jak powinna wyglądać praca przy tworzeniu stron
Stare porzekadło mówi, niech każdy zajmie się tym co potrafi najlepiej. Co to oznacza? Osoba kreatora (projektanta stron) wykona najlepsze kodowanie dla firmowej witryny www. Grafik stworzy unikalne zdjęcia, wykona szatę graficzną, logotyp itp. Copywriter opracuje teksty, na potrzeby wypełnienia danych zakładek, uwzględniając słowa kluczowe, które dotyczą danej tematyki. Takie podejście sprawia, że strona może zdobędzie unikalne wejścia z wyszukiwania organicznego z Google.
Pozycjonowanie Google kluczem do sukcesu

Podobnie jest z pozycjonowaniem stron. Tylko profesjonalnie zaplanowane działanie może przynieść sukces. Potrzeba zatrudnienia freelancera lub firmy z doświadczeniem tylko wspomoże w odpowiedniej strategii, która powinna być coraz bardziej zróżnicowana. Pozycjonowanie strony może okazać się skomplikowanym tematem, dla kogoś kto nie posiada doświadczenia w tej materii. Więcej przeczytaj na stronie https://zvix.pl, gdzie w licznych artykułach dowiesz się jak skutecznie np. katalogować stronę.

Witaj, to jest nowy komentarz do tej strony.
Aby rozpocząć moderowanie, edytowanie i usuwanie tekstów, opisów lub komentarzy, przejdź do zakładki Komentarze na pulpicie nawigacyjnym.
Awatary komentujących mogą pochodzić z Gravatar’a.